Pozycjonowanie

Z tej strony dowiesz się:

  1. 1. W wielkim skrócie co to jest SEO
  2. 2. Jak podchodzę do pozycjonowania
  3. 3. Co otrzymujesz, gdy zlecasz mi pozycjonowanie
  4. 4. Co zrobić, aby otrzymać darmową analizę pozycji strony wraz ze wskazówkami, co należy zmienić, aby poprawić pozycję strony
  5. 5. Co zrobić, aby otrzymać darmową wycenę moich usług

Co to jest pozycjonowanie (SEO)?

Pozycjonowanie to szereg zabiegów, dzięki którym strona internetowa pojawiać się będzie na określone hasła wpisywane w wyszukiwarkę. W telegraficznym skrócie – najważniejszym elementem prowadzonego pozycjonowania jest aktualizacja strony o nowe, zgodne z wytycznymi Google treści, ich dystrybucja w internecie, w tym w mediach społecznościowych, optymalizacja od technicznej strony (np. szybkość ładowania) oraz powiększanie profilu linków zwrotnych z wartościowych stron powiązanych tematycznie. Dobranie odpowiednich słów kluczowych to podstawowy element rozpoczęcia pozycjonowania strony.

Jak podchodzę do pozycjonowania?

Zaczynam m.in. od analizy sytuacji strony oraz konkurencji w celu dobrania słów kluczowych. Po dobraniu słów kluczowych konieczne jest przeprowadzenie audytu strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google w zakresie zastosowanych rozwiązań SEO. Sprawdzenie treści pod względem poprawności oraz odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi. Konieczne jest także sprawdzenie m.in. takich parametrów jak meta tytuły, meta opisy, opisy alternatywne zdjęć, czy odpowiednia struktura nagłówków.

Po audycie następuje optymalizacja strony pod pozycjonowanie i standardy wyszukiwarek. Konieczne jest zainstalowanie odpowiednich wtyczek oraz podpięcie do narzędzi Google Analytics oraz Search Console.

Co otrzymujesz, gdy zlecasz mi pozycjonowanie?

Gdy zlecisz mi pozycjonowanie, masz pewność, że zrobię wszystko co się da, aby Twoja strona pojawiała się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania.

Każda strona, branża, czy konkurencja jest inna, dlatego zakres działań ustalam zawsze indywidualnie do każdego projektu. A samo pozycjonowanie to proces i nakład oraz rodzaj prac w trakcie pozycjonowania może ulec zmianie. Od tego właśnie jestem – aby trzymać rękę na pulsie i reagować na zmiany. Pozycjonowanie Leszno ma tym większy sens, że większość firm nie zdaje sobie sprawy, co trzeba zrobić, aby poprawić wyniki strony w Google.

Standardowo w zakres mojego pozycjonowania wchodzi między innymi:

  • Optymalizacja strony
  • Integracja narzędzi
  • 2 artykuły w miesiącu na bloga/aktualności
  • Edycja przesłanych artykułów – do 3
  • Pozyskiwanie linków
  • Monitoring strony
  • Stworzenie i prowadzenie profilu w Google Moja Firma
  • Raport na koniec miesiąca

Co zrobić, aby otrzymać darmową analizę pozycji strony wraz ze wskazówkami?

Co zrobić, aby otrzymać darmową analizę pozycji strony wraz ze wskazówkami, co należy zmienić, aby poprawić pozycję strony?

Wystarczy, że do mnie napiszesz, a w mailu podasz adres swojej strony internetowej oraz adres Twojego największego rywala.

Następnie ja przygotuję dla Ciebie analizę sytuacji twojej strony na tle konkurenta oraz wskażę Ci co musisz zrobić, aby poprawić pozycję strony.

Jeśli nie będziesz w stanie wykonać poprawek sam, zawsze możesz napisać do mnie.

Co zrobić, aby otrzymać darmową wycenę moich usług?

Skontaktuj się!

Napisz lub zadzwoń: 795525502, aby uzyskać darmową wycenę moich usług.

Poznaj wszystkie moje usługi

Pozycjonowanie

Zajmuję się pozycjonowaniem stron firmowych od 2010 roku. W tym czasie skutecznie poprawiłem pozycję wielu stron firmowych. Sprawdź jak pochodzę do pozycjonowania i zamów bezpłatną analizę pozycji swojej strony wraz ze wskazówkami, jak samodzielnie poprawić pozycję strony. Pozycjonowanie Leszno - zapraszam!

Social Media

Prowadzę profile firmowe oraz kampanie reklamowe w mediach społecznościowych od 2014 roku. Tworzę Menedżera Firmy, Pixel Facebooka, integruję go ze stroną, buduję grupy odbiorców, dbam także o wizerunek marki w mediach społecznościowych.

Profil w Google

Google Moja Firma to niedoceniania forma dotarcia do klienta – bez strony firmowej i mediów społecznościowych lub jako ich uzupełnienie. Obsługuję profile firmowe w Google, aby docierać do szerszego grona klientów. Sprawdź, dlaczego warto mieć wizytówkę w Google.

Copywriting

Zajmuję się copywritingiem od 2008 roku, choć jako dziennikarz marketingowy pracowałem już w 2005 roku, ale tak naprawdę różne teksty pisałem od kiedy tylko nauczyłem się pisać. Tworzę różne teksty, a specjalizuję się w tekstach SEO na strony internetowe.

Tłumaczenia

W 2009 roku ukończyłem City University of London, gdzie uczyłem się tłumaczenia w parze angielski-polski ze specjalizacją biznes i nauki społeczne. Od tego czasu przetłumaczyłem niezliczoną ilość różnego rodzaju treści dla klientów z całego świata.

Strony www

Strony internetowe tworzę od 2009 roku. Ze względu na czasochłonność tego typu projektów podejmę się realizacji tylko ciekawych projektów. Tworzę skuteczne strony internetowe, wyposażone we wszystkie narzędzia analityczne i przygotowane pod pozycjonowanie.